Call of Wolf
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Call of Wolf

Wilcze PBF
 
IndeksIndeks  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  PublicationsPublications  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Rangi

Go down 
AutorWiadomość
Polaris




Liczba postów : 64
Join date : 28/05/2019

Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptySro Lip 17 2019, 22:31

SPIS RANG

Przywódcze

Samiec i Samica Alpha - [2]* [12 gwiazdek]** to para wilków przewodzących stadu. Są otaczane szacunkiem i respektem ze strony pozostałych wilków w stadzie. To oni decydują o losach stada i podejmują najważniejsze decyzje. Są po prostu parą rządzącą w watasze. Zdarza się, że jest tylko samiec alpha, lub samica alpha. Wtedy taki osobnik rządzi samodzielnie, do czasu, aż znajdzie partnera/partnerkę/wilka, który będzie z nim współrządził.

Samiec i Samica Betha- [2] [11 gwiazdek] to doradcy i zastępcy Alf. Pomagają im poprzez dobre rady, wykonując mniej istotne zadania, ale też zastępują ich w razie nieobecności. Po prostu prawe łapy, którym alfy ufają i obdarzają szacunkiem, podobnie jak cała wataha.

Następca - [1] [10 gwiazdek] najstarsze dziecko Alf danego stada, które jest już dorosłe, lub dopiero w wiek dorosły wchodzi, jest następcą rządzącej pary - po ich śmierci, lub abdykacji przejmie władzę. Następca to zawsze najstarsze dziecko, bez względu na jego płeć, chyba, że z jakichś przyczyn okaże się niewarte tego tytułu.

Dowódca Wojowników - [1] [9 gwiazdek] jest to najlepszy wojownik, który dowodzi innym. Uczy wojowników i trenuje wilki na przyszłych wojowników. Musi być dobrym taktykiem, strategiem, wilkiem odważnym, walecznym i rozsądnym, który potrafi podporządkować sobie wojowników i wytrenować ich.

Dowódca Szpiegów - [1] [9 gwiazdek] jest to wilk o niezwykle wyostrzonych zmysłach, bardzo sprytny i inteligentny. Szkoli szpiegów. Alfy muszą mieć do niego zaufanie, gdyż za zdradę może on zapłacić wysoką cenę. Nadzoruje pracę szpiegów i wydaje im rozkazy. Szpiedzy podlegają pod swego Dowódcę, a Dowódca pod Alphy.

Dowódca Wartowników - [1] [9 gwiazdek] dowodzi wartownikami pilnującymi granic watahy.  Musi być osobnikiem rozsądnym, spostrzegawczym, strategiem. Musi być wilkiem wzbudzającym zaufanie, wytrzymałym, cierpliwym i nieprzekupnym. Wartownicy muszą go słuchać a on sam podlega Alfom i Betom.

"Armia"

Wojownik - [maksimum 10] [7 gwiazdek] podwładny dowódcy. Musi być to wilk odważny i silny, wytrenowany w bojach. Jego zadaniem jest bronienie watahy w walce, branie udziału w atakach na jej wrogów. Wojownicy są siłą zbrojną watah.

Szpieg - [maksimum 7] [ 7 gwiazdek] dla pozorów nazywany czasami Zwiadowcą. Musi być to wilk o wyostrzonych zmysłach, sprytny i przebiegły. Musi umieć niepostrzeżenie zdobywać informacje. Szpiedzy szpiegują inne watahy, by zdobyć informacje. Robią to na zlecenie Alf, Bet i Dowódcy Szpiegów.

Wartownik - [maksimum 10) [7 gwiazdek] musi być jak jego dowódca: rozważny, odważny, cierpliwy, uważny i bystry oraz wytrzymały i nieprzekupny, gdyż zdrada watahy, nawet dobrej słono kosztuje. Ich zadaniem jest obrona granic terenów swojego stada i bronienie go przed szpiegami. Wartownicy także ostrzegają przed zbliżającym się niebezpieczeństwem i wyłapują intruzów.

Skrytobójca - [max. 3] [8 gwiazdek] istnieje w każdej atasze, ale najczęściej spotykany jest w tej złej, czy neutralnej. Są to cisi zabójcy, działający na zlecenie Alph. Ich celem jest odnalezienie celu i dyskretne "pozbycie się" go. To robota dla dyskretnych, sprytnych, silnych i inteligentnych, oraz bezwzględnych wilków.

"Służba zdrowia"

Medyk - [1] [9 gwiazdek] sprawuje opiekę nad zdrowiem wilków w watasze. Leczy ich choroby i opatruje rany. Musi być to wilk mądry i godny zaufania, z rozległą wiedzą medyczno-ziołoleczniczą. Samotnicy mają prawo zgłosić się do medyka z jakiegoś stada o pomoc.

Pomocnik Medyka - [maksimum 2] [8 gwiazdek] pomaga Medykowi. Nie ma takiej wiedzy jak on, lecz uczy się od niego, asystuje przy leczeniu wilków. Gdy go nie ma zastępuje go. Kiedyś któryś z nich obejmie posadę Medyka.

Opiekuńczo - edukacyjne

Niańka - [maksimum 4] [6 gwiazdek] to wadera, która opiekuje się osieroconymi szczeniakami, lub gdy ich matka jest chwilowo nieobecna. Przygarnia tez napotkane młode. Są to samice odpowiedzialne i troszczą się o swych podopiecznych, towarzyszą im przez ich szczenięctwo.

Nauczyciel - [maksimum 4] [7 gwiazdek] można powiedzieć, że gdy młode wyrastają z wieku szczeniąt nauczyciele zastępują niańki. Sprawują pieczę nad nauką i wychowaniem dorosłych, ukierunkowują ich, często przyuczają do przyszłej rangi. Nauczyciele to zwykle starsi, dorośli osobnicy, którzy posiadają doświadczenie i sporą wiedzę.

Uczeń - [liczba nieogr.] [5 gwiazdek] podopieczny nauczyciela. Młode, wchodzące w dorosłość wilki, które jeszcze nie mają dużego doświadczenia. Nie każdy dorastający wilk zostaje uczniem, tylko ten, który chce.

Inne

Łowca - [maksimum 5] [7 gwiazdek] to wilk odpowiedzialny w stadzie za zdobywanie jedzenia. Poluje on w lasach na zwierzynę by "nakarmić" watahę i napełnić jego spiżarnię. Muszą to być wilki sprytne, silne i szybkie. Chociaż każdy wilk poluje na własną łapę, łowcy to ci najzdolniejsi, którzy potrafią sobie poradzić nawet w czasach głodu.

Posłaniec - [maksimum 5) [6 gwiazdek] nie ma przywódcy, podlega Alfom i Betom. Przenosi informacje podane przez Alfy bądź Bety i zanosi je przywódcom innych watah, bądź ich członkom, a nawet samotnikom. Musi to być wilk bardzo szybki, sprawny, sprytny i dyskretny, który wie, gdzie znaleźć odpowiedniego wilka, zorientowany w tym, co się dzieje w krainie.

Tropiciel - [maksimum 5] [6 gwiazdek] to wilk odpowiedzialny za wytropienie zwierząt, na które polują łowcy. Dlatego często tropiciele pracują z łowcami. Są oni też odpowiedzialni za wytropienie kogoś, kto np. się zgubił, lub za wytropienie niebezpieczeństwa.

Rangi wiekowe

Książęca Krew - [liczba ogr.] [5 gwiazdek] tą rangę otrzymują dzieci zrodzone ze związku Alf. Rangę otrzymują zaraz po narodzeniu i mają ją dożywotnio, chyba, że awansują na wyższą rangę. Tylko najstarsze dziecko zostaje w wieku dorosłym Następcą.

Dorosły - [liczba nieogr.] [5 gwiazdek] dorosły wilk, który przekroczył drugi rok życia i należy, do którejś z watah, jednak nie ma jeszcze wznioślejszej rangi.

Dorastający - [liczba nieogr.] [4 gwiazdki] wilk, który wyrósł z wieku szczenięcego, jednak nie można nazwać go dorosłym. Należy, do któregoś ze stad, jednak nie ma jeszcze wznioślejszej rangi. Wilk w tym wieku mogą mieć tylko rangę Dorastającego lub Ucznia. Inne rangi dostać mogą dopiero dorośli, po zdaniu testu.

Szczeniak - [liczba nieogr.] [3 gwiazdki] najmłodszy członek watahy, nie ma jeszcze pół roku, pozostaje pod opieką rodziców, lub nianiek.

--------------

Pozostałe - rangi niestadne

Samotnik - [liczba nieogr.] [4 gwiazdki] wilk, który niezależnie od wieku, żyje na własny rachunek, nie przynależy do żadnej watahy.

Wygnaniec - [liczba ogr.] [1 gwiazdka] osobnik wygnany z watahy za zdradę, lub inne ciężkie przewinienia. Rzadko pozwala im się wrócić do swej byłej watahy. Mają tą rangę, dopóki nie zostaną samotnikami lub nie przyłączą się do innej watahy.

Duch - [liczba ogr.] [0 gwiazdek] zmarły wilk. Należy zacząć od tego, że nie każdy zmarły zostaje duchem (zależy to od woli postaci zmarłej). Duch może być widzialny tylko przez swych najbliższych, ale jest niematerialny. Może rozmawiać, ale nie każdy go słyszy.

[2]* - liczba w kwadratowym nawiasie to informacja , ile postaci może mieć daną rangę (na watahę, lub ogólnie na całym forum). Może to być konkretna cyfra, liczba nieograniczona, albo ograniczona - w ich wypadku można się zgłosić po więcej informacji do tematu "Pytania", albo na PW, do któregoś z Adminów.

[12 gwiazdek]* - x gwiazdek w kwadratowym nawiasie, to informacja ile w starym systemie do danej rangi było przypisanych gwiazdek, które pełnią pomocniczą rolę, przy rozstrzyganiu walk i porwań.
Powrót do góry Go down
https://callofwolf.forumpolish.com
 
Rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Jak zdobyć rangi wyższe?

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Call of Wolf :: POCZĄTEK :: WPROWADZENIE-
Skocz do: